Vila i frid

Helgen har både varit riktigt bra och tråkig. Fredagen bestod först av nationelltprov i svenska B, gick ganska bra tror jag, sen fika på stan med Fay och Fiona och köpte present och mot kvällen middag hos Linnea för hon har fyllt 18 och sedan utgång som blev hur bra som helst, riktigt härlig kväll och kom till sängs lite över 4 :) sov till halv 1 igår och det belv bara en slappedag då Linus kom hit lite senare, mamma och pappa stack på middag och vi kolla film och la oss redan 8 och låg och kolla film och tv till 12. idag fick man gå upp lite tidigare för var i butiken lite innan 12 och jobba ett tag och drack en massa glögg och åt pepparkakor! åkte hem vid halv 4 och jag och mamma köpte hem kinamat :) 
 
fick sedan ett hemskt telefonsamtal och våra fina vän är nu i himlen, han var här för 2 veckor sen och åkte hem till sin familj och idag gick han bort. i 23 år varje år har han varit här och hjälpt oss hur mycket som helst och vi har hjälpt honom och hans familj. alltså hela mitt liv och uppväxt.. har väldigt många fina minnen och goa skratt som jag tänker tillbaka på idag! skänker 1000 tankar till din familj idag och hoppas vi kan fortsätta hjälpa er, du gav så mycket och höll det ihop men du ska veta att det inte ska bli sämre. saknar dig och kommer sakna dig framöver, vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0