Linusdagen

denna dagen har jag varit ledig eftersom det var öppethus i lördags på skolam, fast vi behövde inte va där men är lediga ändå, riktigt skönt! blev en tur till väla med mamma, försöker verkligen att unna stan allt jag kan först och främst men var tvungen att åka till Zara och byta en tröja jag köpt och bytte den till en jättefin halsduk med döskallar, dökär i den! blev några små julklappar också och till julklappsleken! det ska börjas i tid! 
 
åkte sen hem till linus och mös där i några timmar med honom på hans namnsadag! Grattis min söta Linus! ♥
sommar 2012 spain 

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej där :)

har du några bra julklapps tips ?

kram :)

2012-11-26 @ 23:06:12
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0