helgens festligheter

denna helg har bara flugit förbi :( fredagen spenderades hemma och passade vovven med Linus, hade det supermysigt med massa tv och sjuktgod men enkel mat, chicken nuggets, pommes och majskolv ;) så längesen man åt det så det satt riktigt fint! 
 
igår stack vi (jag och Linus) ner till Malmö vid lunch tid, åkte hem till Jonathan och Victoria och sen gick vi till stan och jag fick med mig en tunn grå kofta från Zara, supermysig! på vägen hem gick vi inom coop och det blev tacos till middag, supergott! stack ut lite i kylan och värmde oss med lite basket på en skola och sen in i värmen igen och kollade på film, Oväntat vänskap :) sen blev det lite chill kväll på det med dricka, massa beerpong, kortspel, skratt, musik och dans. Ännu en lyckad kväll i malmö :) blev till sängs halv 3 och en ganska orolig natt, vaknade kl 5 och var en aning halvpigg och besvärad men mådde som tur bra, lyckades somna om och klockan ringde 9 eftersom vi skulle käka donken frukost men så fort som klockan ringde slängde jag mig över den och stängde av och vi vaknade sedan 9.56 och då var det för sent! stack till BK vid 12 tiden istället, lite lunch sen blev det hemfärd!
 
baaaara tagit det lugnt efter tågfärden som var gansak segt, käkade god middag, kollade på film, Dangerous Hours med Pierce Brosnan bra film :) kolla ännu mer tv, käkade äppelkaka som mamma bakat och verkligen inte orkat göra något vettigt! Linus åkte hem innan solsidan och nu ligger jag i sängen och tittar på Beck och är riktigt trött!
 
Blev en väldigt lång beskrivning av min helg, men det får bli så ibland, hoppas alla andra har haft en lika bra helg som jag har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0