today

provet i organisation och ledarskap gick bra, kändes det i alla fall och jag svara på allt med knappt någon osäkerhet så ja, de gick nog bra :) sen var det lång håla så jag och calle stack ner till buttericks och köpte maskerad grejer till honom haha sen pistachia och sen tillbaka till skolan och käkade pannkakor! sen blev det att vara moraliskt stöd för patric hos lantz haha ja, vad gör man inte för att få rasten att gå? sen blev det nationella muntliga i engelska, tror det gick ok :) verkligen förväntansfull över vad jag kommer få i engelska b! sen var det idrott och det var en aning tråkigt.. sämsta lärarkandidaten typ...

nu har man nyss käkat kina mat med mormor och morfar och håller på att beställa linus studentskylt och framkalla lite bilder :) sen ska jag försöka hinna lite plugg, tveksam, men ska försöka!

vill ha sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0