pussåhej

Den kommande veckan är det ganska mycket som ska göras! Både tråkiga och roliga grejer, dock mest roligt :) imorgon har jag mitt sista nationella prov, muntligt i danska och sedan ska jag klippa mig och kanske slinga håret också :) sen träffa bästa faysan! lördag och söndag vet jag dock inte vad som sker, men träffa linus ska jag iaf! måndag ska vi bara kolla på beachhandboll med skolan sen hem och chilla, kanske gå lite på stan efter :) tisdag blir en kort skoldag och på kvällen kommer kusiner hit och stannar till onsdag, då vi är lediga!! sen så är det skolavslutningen och sen sommarlov! otroligt skönt att de är så lite tid kvar och många grejer är över och jag klarade mig faktiskt igenom dessa 2 veckor av stress panik och plugg!

nu ska jag plugga liiite till och sen ta bussen till stan kl 12 :) pussåhej!

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Tack snälla du:)

2012-05-31 @ 11:08:32
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: PsychoBlonde

den va jättefin! Fint med bilderna i texten

2012-05-31 @ 12:05:31
URL: http://rockbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0