livet i några rader.

måste komma igång med bloggen igen. det som har hänt har hänt och vi alla hoppas att allt blir bra igen. har hur mycket som helst i skolan och det är hur lite tid kvar som helst och alla idioter till lärare trycker på en hur mycket som helst och tror att deras ämne är det enda som existerar. vissa lärare är helt dumma i huvudet och klämmer in 3 saker på 2 veckor och några har inget betygsunderlag och någon bryr sig inte ett dugg om vad man gjort med föregående lärare. skolsystem och lärare i ett nötskal och helt jävla oengagerade i sitt arbete och borde fan inte få bli anställda som lärare, inkompetenta jävlar.. så säger jag just nu och har tyckt länge om många lärare men nu är det fan droppen asså!

frustrationen är på max nivå och tiden som finns att göra alla dessa grejer är 0. ett jävla underbart lov hade inte sutit fel men hade fan behövt en extra vecka till föra att hinna med allt skit som lärarna trycker på en.. TACK säger jag bara, för att man måste prioritera vissa ämnen för att få ett skapligt betyg, TACK för att jag inte kan få de betyg jag vill i allt för att ni förstör det, TACK så jävla mycket.. ååååååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0