flugornas herre

4 lektioner i skolan varav 2 var seriösa, 1 mindre seriös och 1 som det verkligen inte hände något alls på.. alltså sista lektionen när alla är helt väck när man slutar halv 4, men läraren släppte oss 20 min tidigare, så jobbig klass är vi!

är hemma nu och hade faktiskt velat gå en lång runda i det fina vädret men hög musik på i öronen, men behöver verkligen läsa min svenska bok, så ska kötta nu och läsa minst 100 sidor och sen resten kanske innan jag går och lägger mig ikv, annars imorgon. är även jävligt sugen på att se twilight eclipse, men ikke sa nikke, hinner verkligen inte det och fy vad man måste prioritera skolan i detta fall :( hörs!

en av mina bilder till fotouppgiften vi hade till idag. bild från london hydepark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0