dag 3 - BLISS

äntligen ett inlägg via datorn! inte för att de märks ngn skillnad kanske förutom på bilderna.. ahja!

dagen i affären gick väll hur bra som helst, inte så mycket kunder, inte så många som har pengar nu riktigt :/ men lite skönt ändå! imorgon blir det dock en väldigt lång dag, 11-19 tror dock jag ska klara av det för under den tiden ska man också gå på någon slags föreläsning & käka lunch på gastro med Suzana, butiksägaren och leopold som går i min klass och en massa andra människor från någon slags förening som jag inte riktigt fått för mig än vad det är för något, men de lär jag nog få veta imorgon! låter trevligt och roligt, lite omväxling :) spännande!

nu ska jag hoppa ner i sängen så jag är utvilad till imorgon! hade dock behövt 1-2 timmar sömn mer.. alltså 11 timmar hade inte alls suttit som en smäck! men med lätt huvudräkning så blir det 9. godnatt!
en sådanhär ring från BLISS ska jag införskaffa mig imorgon, fast i roooooooosa! ♥ 70% på dessa nu och de finns i många olika färger och på köpet i alla deras smycken sitter en lite diamant, fansyfansy (???) så ni som bor i helsingborg eller är där någon gång kan ju alltid komma in och kolla på lite reavaror (och annat självklart) 70 - 80 % på utvalda smycken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0