text

jag börjar bli brun brun brun, vi alla har brännt oss och jag själv i ansiktet och axlarna, som för övrigt alla andra med har gjort. och allt jävla riv och slit med ungar på axlarna och folk som vill dränka en är inte roligt när det svider!! men brännan är på gång och imorgon blir det chill på stranden. 
 
jag langar instagram/mobilbilder som bara den, men har inte varit så flitig med vanliga kameran och orkar inte läggsa in de få bilder på datorn nu, men mina telebilder blir ändå super så de får ni stå ut med!
 
däckar nog alldeleds strax. huvudet händer vid fötterna men hade så gärna kunnat kolla en film, men kommer garanterat somna då så fortsätter sitta här och snacka med linus! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0