snart fri

hitta inte månen inatt så blev inget tittande på det, men var ändå vaken till typ halv 4 och låg och smsade, trotts inte så många timmars sömn så är jag inte trött nu, vaknade 20 över 9 och gjorde v mig och stack sedan till väla med wilma och va där lite innan 11 och åkte inte hem förrän kvart över 2 :) jag fick med mig hem en fin grön tröja från zara och 2 bhar, behövdes verkligen och de var riktigt fina :)

kollar nu på alcatraz och linus åkte precis hem, men ska snart gå och lägga mig och invänta en underbar dag, dock inte förrän efter kl 12, då kommer det vara typ en av de bästa dagarna på hela detta året!
JAG BLIIIIIR FRIII!!


kusin Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0