träna + plugg

var 6 stycken på de två första lektionerna och sen 5 stycken på sista... känner att vi är en stor klass...

när jag kom hem käka ja sen ner i källaren och powerwalka på bandet i 45 minuter, blev 4,5 km :) ganska skönt ändå! att röra på sig lite och känna att man gör ngn nytta med sin kropp! imorgon blir det troligen samma!

nu övar jag lite till redovisningen på näthandeln imorgon + att vi ska ha matteprov.. och jag har inte ens öppnat matteboken.. jag är sååå körd! men visste detta innan och kommer få läsa matte c i höst också.. jävla skit! fattar inte varför matte finns över huvudtaget och att någon människa ens kan tycka det är roligt.. tror många håller med mig på denna fronten! blä asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0