tankarna går till dig

120 sidor kvar i engelska boken som är till torsdag, kämpa på oliwia, kämpa på!!

skola idag och slutade 2 istället för kvart över 3 typ för historia läraren var sjuk, tacktack! stack hem och läste engelska boken dirr men kom bara 30 sidor fram, men bättre än inget, får skumläsa den som fan imorgon och lite nu snart! kommer bli typ störtförkyld nu med känner jag, som tur har nästan all halsont gått bort men näsan blir bara värre och värre :/

ska även innan jag går och lägger mig slänga in en stor tanke, puss och bamsekram till min älskade linus som miste sin älskade hund Henke inatt, fick avliva honom. Jag vet exakt hur du känner dig min fina och jag finns för dig! Han fick ett underbart liv hos er och han har det bra där han finns nu! /din o

Kommentarer
Postat av: linusjacobsson

jag älskar dig oliwia!<3

2012-01-17 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0