sommarplanering

nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa lite och sen sova väldigt gott! :) imorgon är det kort dag som vanligt, 8:30 - 11:10, riktigt skönt, så mycket mer helg man får!

ska verkligen ta tag i allt nu och hjälpa mamma med att boka biljetter till spanien i sommar, planera mitt liv, funder och tänka över noga, ska någon följa med mig i sommar? är man ensam då? biljetterna går inte att boka om..., hur länge? klarar du och jag detta? ska jag våga? man måste väll tänka postivit? men ändå följa sitt hjärta? våga tro och hoppas, så löser sig allt, förändringar kan vara positiva!




sommaren 2012 kan bli lika bra som 2010 och 2011, om inte bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0