pirr i magen!!

nanananannaa BATMAN!!!

ännu en skoldag avklarad utan några långvariga meen... (y) på att svenska läraren digga mitt bokval och ville absolut läsa min bok, så hon får låna den på sportlovet ;) extra points!... naaat. men men, hon e bra! (y)

får ännu en ny lärare imorogon, i danska.. var dock inte så oväntat men iaf.. hoppas detta är en ordentlig som vågar säga ifrån i den stökiga klass och helt ointresserade klass som vi har där.. börjar även en ny kurs imorgonbitti, Organisation & ledarskap, undra egentligen vad den kursen går ut på?

har suttit och letat en massa resor till påsk och sommar till spanien men jävlar va dyrt :( men ska ner till sommaren i vilket fall som helst, de får kosta vad det kosta vill! sen ska jag ta tag i planerandet med resande inom vänskapskretsen och prenta in i skallen i vissa att jag ska resa med DOM! även en lite tripp med linus ska kanske klämmas in :)

gu vad jag babblar och känner att jag är lite stressad för ja måste hoppa i säng, läsa engelska boken en stund sen snarka långt in i mina drömmar (???) godnatt!


lite såhär känner jag väll mig just nu! & vill ha sommar & åka till värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0