mot sängen

jag lyckades, boken är utläst och jag är redo för analys imorgon.. naat, men har man bara läst den så ska man väll klara det?

är mega förkyld så absolut ingen idrott i skolan för mig imorgon! har laddat med näsdukar, vatten och dubbla kuddar för inatt och hoppas jag kan andas och sova någerlunda bra! tar tåget till skolan imorgon för typ tredje gången sedan vi börja åk. 2, känns väldigt konstigt!

linus har varit här idag, hämta mig efter skolan vid halv 2 och sen har vi bara myspyst eller han har gett mig massage medans jag haft högläsning på typ 30 sidor, sen tog det stopp och jag kunde typ knappt andas! men det var skönt att ha han här som stöd iaf och att han inte satt hemma bara så han kom på andra tankar :) behövdes!   NU → sängen!


                                                                       min söta lilla vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0