fredagen den 13

idag!

käkade lite lunch med linus i stan idag, köpte skärmskydd till telefonen och åkte sedan hem med mamma och när pappa kommer hem med bilen från besiktningen så ska jag och mamma ut och övningsköra :) väldigt längesen sist och jag känner att jag typ är sämst med vårt monster till bil när det gäller parkering och lite mindre ställen och väldigt snäva svängar och u svängar och allt möjligt! gah hur kommer det gå med körkortet egentligen, men har ett tag kvar, är inte så mycket i behov av det direkt :)

sen ska jag och mamma en dag i nästa vecka ut och kolla springband som ska inhandlas till familjen och som kommer användas väldigt flitigt, åt idag med linus en av mina sista enormt onyttiga måltider på länge, pomesfrittes! SKA BLI SMAL & gå ner 4-5 kg ca :)

förlåt för dessa bildlösa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0