wild ones

Sitter i biblioteket och lyssnar på musik och väntar bara på att engelskan ska börja.. om dock 30 minuter... men efter engelskan som slutar 13:30 så slutar jag och sticker direkt hem, käkar snabbt och åker sen och slingar håret + klippa :) fick dock lite ångest imorse över att jag tyckte mitt hår var ganska fint som det är.. fast jag vill ju egentligen vara mega blond, älskar det! men hade varit kul dock att låta det bara växa ut.. fast kommer inte bli fint när utväxten är vid örat typ..

sikka problem! nej men slinga håret blir det! hörs ikväll!
lite småkul att en idag trodde att jag och Calle, i min klass, var syskon/tvillingar! gott skratt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0