Grand Canaria - Lopesan baobab

är nu hemma efter en underbar vecka på Grand Canaria, Meloneras :) fick 5 soldagar av 7, inte illa faktiskt och har fått en finfin färg :) mycket glad tjej! var likblek när vi kom dit!

var på lopesan baobab resort och har varit på samma ställe 2 gånger innan fast på annat hotell i närheten :) detta hotell var afrikansk inspirerat och mycket fint men enormt stort! Superfina pooler, 7 stycken tom. dock lite kallt,22 grader, så badade 2 gånger, men säkert mycket skönare fram mot sommaren :)

hade finaste utsikten av alla, ut mot den fina poolen :) tredje våningen. åt en superbufé varje kväll med allt möjligt på, så känner att jag gått upp typ 2 kg så ska börja träna som in i nu, och nu menar jag verkligen det!!!!

såklart har jag tagit många många bilder och tänkte lägga upp många av de här och typ alla på facebook så ni som är vän med mig där kan ju kolla där :) sen tänkte jag skapa en resor kategori eftersom vi reser en del och det är faktiskt kul att skriva om det och tipsa andra :)

mycket styckeindelning här och cred (?) till er som ville läsa allt detta :) hörs! puss

 smyggtit! (vår utsikt från balkongen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0