Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag alla mina fina vänner ♥
Gav min linus ett paket med gelehjärtan, gulligt kort & en biltvätt :) och jag fick jättefina och goda chokladpraliner av honom och ett finfint kort! tack ♥ & imorse fick jag en pandora ring (som ja ska välja själv), trisslotter & gelehjärtan av mamma och pappa :) tack där med! ♥ jag gav rosa ljus till min mamma och en grej till vinflaskor till pappa :) & skickade en ros till min bästaste fay :) tycker detta har varit en ok dag och som ska bli mega mysigt nu för ska krypa ner under täcket och kolla tv med min pojkvänn som jag älskar så! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fint:)



tips!

Vill du som jag börja tjäna pengar på bloggen? Klicka på annonsen jag har på vänster sida om bloggen! hur smidigt som helst:) jag brukar vara skeptisk mot sådant här men tänkte, varför inte? Gå med du också:D

2012-02-15 @ 09:55:07
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0