måndag

efter första lektionen fick jag mail om att läraren till nästa lektion var sjuk och kommer inte imorgon heller, så jag åkte hem och käkade god lunch med mamma och pappa på tegel istället och hade det trevligt :) så skönt! var en sväng med mammas bil också och skulle byta till vinterdäck men låsbulten som det heter till hjulen hade paulssons bil i helsingborg slarvat bort när de lagade vårt däck i sommras så inga nya däck idag inte.. smart, bra jobbat, säger ju att man inte ska ha något med bmw att göra, gillar verkligen inte bmw, dels för att de har inte alls någon snygg bil och dels att deras logga är riktigt ful :p cooper/mini är de ända bra, haha. bilintresserade jag! kollar lite mtv nu och värmer mina iskalla fötter och i dagens kalender var det en chokladpinne som ska doppas i varmchoklad så ska gå och fixa det nu, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0