2012

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - kanske, kanske inte..
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - inte vad jag vet, men nästa år kommer bli ännu bättre tror jag!
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? - 15 december 
Har du varit sjuk eller skadat dig? - var sjuk 1 gång i våras annars har jag haft turen att vara frisk! 
Bästa köpet? - lite fina nya kläder! 
Vad spenderade du mest pengar på? - kläder och nöje
Gjorde någonting dig riktigt glad? - fina familjen, vännerna, resor i paradiset och pojkvännen min! 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? - gah ja som inte är en musikfantast, men euphoria, you can call me al, gangnam style, flakhits och många andra. 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - jag vet inte, men jag tror gladare! 
Vad önskar du att du gjort mer? - vet inte
Vad önskar du att du gjort mindre? - vet inte
Hur tillbringar du julen? - med mamma, pappa, bror, moster, sarah, wilma, mormor och morfar hemma hos oss :) 
Blev du kär i år? - varit kär hela året! ♥
Favoritprogram på TV? - lite blandat, men ingen favorit direkt. 
Bästa boken du läste i år? - Morgonen hon försvann av Lindwood Barcley
Största musikalista upptäckten? - ännu ett twilight soundtrack! 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - massor fina saker! var riktigt svårt att komma på julklappsönskelistan efter det! 
Något du önskade dig men inte fick? - inte vad jag vet
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - luncha i stan med Fay och på eftermiddagen blev det fika med mormor morfar och linus och sen en mysig middag hemma med dem! sen en fantastisk 18års feste med Fay i december.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - inte vad jag kan komma på
Har du fått några nya vänner under 2012? - hm.. lite ny bekantskap kan man kalla det :) men 2013 med byte av skola etc. hoppas jag leder till många nya vänner!
Vem saknade du mest? - min fina prins, tom sommar utan honom!
Har du lärt dig något nytt? - väldigt mycket.
Vilka förväntningar har du på det kommande året? - ganska höga förväntningar och längtan efter nästa år är obeskrivlig, så mycket roligt som ska göras och otroligt härliga saker som tex. lämna skolan jag går på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0