snart

äntligen snart fredag och jag längtar efter helg :D som kommer bestå av mys med linus hemma hos honom imorgonkväll innan det blir det lite tid med mormor och mamma på väla, om planerna går ihop som vi planerat :) på lördag blir det biltvättning med linus, han ska tjäna lite pengar så jag får väl titta på ;) sen kommer moster med man och kusin kanske kusiner hit, till söndag, så familjemys blir det denna helg :)
 
nu ska jag krypa ner i sängen, smsa, spela lite, kolla sex and the city såklart och sen sova!
 Tumblr_m9k8ihk1jp1rddzufo1_400_largeTumblr_m9k8ihk1jp1rddzufo1_400_large

Kommentarer
Postat av: Pauline None

Hoppas du haft en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-08-31 @ 22:10:35
URL: http://paulineart.blogg.se
Postat av: Lina - my art & my life

Låter som att du har en urmysig helg framför dig! :)

2012-09-01 @ 01:02:59
URL: http://shiiwie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0