S K O L A N

efter lite mer än 8 timmars sömn så masade jag mig till skolan och klarade galant av bara 2 lektioner mellan 10 - 2 :) slutade till och med en halvtimme tidigare än vad jag skulle så var hemma ganska tidigt, gick ner om stan och köpte en grej till linus innan jag kom hem, men nu är jag hemma och bara tar det lugnt och linus kommer hit kl 5 och sover här inatt! det är det ända som är bra med sovmornar, (halv 1 imorgon) att linus kan sova över ibland mitt i veckan! sjukt mysigt! 
 
hade danska idag, steg 2, ska bli lite spännande att fortsätta med det, läraren är dock inte min favorit men vad ska man göra?.. hade Retorik sen som är en ny kurs för mig, som verkar vara hur bra som helst! massa nytt folk och lärorikt, tror den passar mig bra! :) utökad kurs till och med så känner mig lite duktig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0