back to school

idag var det skolstart som stod på schemat och har nu påbörjar sista året! så jävla skönt! 288 dagar till studenten och jag längtar så! mitt schema klagar jag verkligen inte på, läser knappt några kurser och läser ännu mindre till våren så detta året ska gå gallant och man kan fokusera på de ämnena man har och gå ut med betyg man är nöjd med :) härligt mål!
 
måndagar har blivit träning och plugg dag då jag ska träna med elin varje måndag och plugga 2,5 innan om det nu behövs annars så blir det väl lite nöje och fika någon gång, dock inte för mycket för min kropp ska göra en stoooor förändring! (inga kolhydrater?) njä, tror inte ja kan köra på det. men godis och sånt skit ska väck och träning minst 2 gånger i veckan och ut och gå med hundern och pw en del hemma ska det bli :) 
 
de dagliga rutinerna kommer tillbaka och det får man leva med! nu ska vi först övereleva ett sommarlov i skolan tills nästa gång vi får lov, alltså höstlovet! undra om det finns mer än jag som suktar direkt efter lov och räknar ner direkt efter man kommer från ett annat lov? gymnasiet är inte det bästa ska jag säga er! 
dagens outfit: gammal klänning från spanien, hunkydory kofta, converse, bloom mobilväska och diverse smycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0