thyme for ginger

Fick denna superfina lilla mocka väska/plånbok liknande, ja jag vet inte vad jag ska kalla den, idag, men den är så sjukt fin, från samma butik som jag fick sjalen ifrån. Hitta den där igår med, så mamma sa att ja skulle fråga pappa och jag kunde få den från honom.. han tyckte den var superfin med så han köpte den! tack ♥ en glad tjej nu med massa fina nya grejer :)


Den är av märket Thyme for Ginger
Thyme for Ginger är ett nytt svenskt märke som designar väskor och accessoarer och som sedan handgörs med kärlek och omsorg av lokala hantverkare i Indonesien. Vi använder oss av finaste läder och mocka som enbart kommer från matdjur. För att säkerhetsställa högsta kvalité besöker vi personligen fabriker och leverantörer och granskar samtliga skinn var för sig.

Kommentarer
Postat av: :)

åhh, så fin :)

2012-04-15 @ 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0