snabbträff

pappa lacka lite på dem som frixade med sladdar och grejer som gjorde att internetet försvann, så de snabba på som fan och lyckades fixa allt så nu har vi internet igen!! :)

efter skolan kl 3 stack jag en snabb sväng till Linus, riktigt mysigt trotts att det bara var 1 timme, spontan träff bara sådär mitt i veckan händer allt för sällan eftersom han oftast inte är hemma från skolan förrän vid 5 tiden :/ men idag sluta han tidigt så jag passade på innan min träning började :) var hemma sen vid 7 typ och käka, duscha och kolla lite tv och känner mig riktigt fräch nu och är verkligen redo för en underbar lång helg, fast först ska man genomlida två skoldagar till :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0