I feel like this now.

efter en väldigt kort dag i skolan och lite fika på fahlmans och felköp på h&m så är man hemma. ska nog snart sätta igång något avsnitt av Viva la bam och njuta av helgen, idag & imorgon då för på söndag har jag bestämmt att ja ska redan då börja plugga till Logistik provet på onsdag, som tack och lov är ganska lätt! sen har man 3 prov till den veckan + ett test så får planera veckan in i minska detalj typ.

efter nästa djävulsvecka har vi 3 veckors trainee iaf och jag ska som vanligt vara på Juvel & design på mariatorget, ska inte bli helt fel, "jobbar" från 10.30 - 16.00.

nu ska jag bara invänta min pojk som kommer med bussen om drygt en halvtimme :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sötis!

2011-10-01 @ 11:03:45
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0