the edge of glory

har håla nu efter att ha gjort danska prov som var hur lätt som helst :) har en lektion kvar.. internationell ekonomi, tråkigt som fan men så skönt att man slutar 10 över 11 :) sen väntar en underbar helg!!

1. Bio ikväll med Linus och se Johnny English Reborn
2. Imorgon myser jag och Linus hos mig och mormor och morfar kommer kanske och sen bra film på tv på kvällen med Ben&Jerry glass!
3. På söndag ska man på väla med Fay och käka lunch och ha de trevligt :) & ja ska leta efter stövlar!!
4. Sen vet man aldrig om något annat dyker upp, kanske klämma in att övningsköra med mamma också.

låter som en toppenhelg enligt mig :)

bjuder på en härlig bild på mig och fay från en härlig sommarkväll i sommras, som jag saknar ofantligt mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0