så tomt utan dig

en kort skoldag klarade man ganska bra och man jobbar på ganska bra i sin ensamhet, har jag märkt, kanske ändå kan se de från en positiv sida..

nu har jag inlett säsong 4 av sex and the city och kan inte få nog av det! sedan har man två säsonger 2 halv men framför sig och kanske kanske kanske börja följa pretty little liars efter det.. får se vad jag känner för då :) nu ska jag snart sova och imorgon går man till lite över 11 och sticker sen ner till stan, in på juvel och design och hämtar lite undanlaggda julklappar och sen hämtar man upp linus och åker till väla och handlar fars dagspresent som tyvärr bara finns där.. VVV annars!! (våga vägra väla!) ska se om ja hittar lite julklappar också, både till mig själv och familjen, ska va ute tidigt detta året!! hörs, ciao!!

avslutar med en bild och ett par tårar för min sjukt vackra och enormt saknade Prins, du nannar gott där uppe älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vi såg filmen in time med justin timberlake:)

2011-11-13 @ 10:17:42
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0