essie

kollar på mitt kära SATC och tråkar ganska mycket faktiskt.. meeeeeen ska sova om någon timme och vakna upp till dock ännu en tråkig skolvecka men en rolig vecka utanför skolan, onsdag blir det twilight premiär, fredag tjejkväll hos mig till lördag, lördag mys med linus och söndag fika hos linnea. låter inte fel!

har pysslat om mig lite ikväll och tagit ett långt skönt varmt bad och nu ska jag fixa mina naglar :) natti!

någon som vet om dessa lack är bra? kostar ändå liksom över 100 kr
men skriver nog upp detta på julklappsönskelistan iaf!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har bara hört positivt om det nagellacket:) vill själva köpa ett och testa! senast testade jag china glaze och det kan jag rekommendera! kostar 39:- på gekås men annars 98:-

2011-11-14 @ 19:03:48
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0