jag gråter snart.. så jävla vackert och kommer dö på filmen ikväll och nu är jag inne i min Twilightkoma igen och jag älskar det!!! läsa om alla böcker igen, se alla filmer 10 000 ggr, självklart att jag ska, lyssna sönder alla låtar miljontals gånger igen och gråta för att det är så underbart vackert och alla minnen som väcks skiter jag i, jag grät lika mycket då och kan gråta 3 ggr så mer denna gång eller 15 ggr så mycket, skiter i det, allt annat kan bara försvinna och ja vill vara inne i min egen bubbla!!

nu inser jag att jag är desperat och är lika kär i denna serie som kärleken edward/robert och bella/kristen har till varandra, ännu en gång UNDERBART VACKERT! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0