CALL ME

lyckades cutta mig rejält när jag rakade benen innan och slog till rakhyvlen på den knölen på insidan av foten så det blödde riktigt ordentligt och igenom plåster och allt så har satt sånt stort vitt tejp över och haft de där nu någon timme och ska försöka få bort det och se hur det ser ut... svider gör de med så hoppas ja kan gå i skor imorgon iaf!

har läst ut min engelska bok och är någerlunda förberedd för analysgrejen imorgon på den, om ja kommer iväg till skolan imorgon... för har riktigt ont i halsen nu och hoppas de blir bättre imorgon och inte utvecklas till någon förkylning eller liknande, blä! utveckligssamtal imorgon också så får peppa inför det och hoppas jag har varit en duktig tjej!!!!!!! nattinatti

obs! spanien bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0