1 advent

toppen uppdatering denna helg, japp!

I fredags var jag och linus hemma själva och mös och lagade god mat och kolla idol, igår var jag på öppet hus på skolan en timme och på kvällen gick vi ut och åt i stan på kina och hyrde en film för det var linus namnsdag, grattis i efterskott gubben :) sen sov vi hos honom och idag vakna vi och stack en stund till väla och jag köpte de sista julklapparna till mamma och pappa! så det är avklarat och har faktiskt inte så många julklappar kvar, känns riktigt skönt!

åkte hem från linus vid 3 tiden eftersom det skulle bli mega blåsigt så mamma ville inte ut och köra senare.. och ja som det ser ut nu.. så är jag ganska glad att jag åkte hem i tid, känns som om huset ska flyga iväg och jag väntar bara på strömavbrottet så har förberett med levande ljus, dock inte hänt ngt på 2 timmar, men kommer antagligen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0