roll up

blev en spontan tripp ner till stan idag och träffa linus :) hade nationella till 10 och rast sen till 20 över 12 så vi möttes upp i stan, gick på mc och sen kullagatan och jag köpte present till mamma som snart fyller år + morsdagpresent och beställde en present till hennes födelsedag med som ska va från mig och pappa. berättar sen vad det är :)

har varit hemma nu i typ snart en timme och tänkte börja plugga, men kan inte plugga på allt för en viss person som heter denis har inte skickat det.. som han sa att han skulle göra kl 4! jag ska iväg halv 6, för att gå på kurs med hunden och vet dock inte om jag kommer va taggad för plugg efter det, men måste nog tyvärr :/
dagens outfit + lite egopics, bjuder!


Kommentarer
Postat av: Linus aka din älskling

Älskling, du e riktigt fin, jag älskar dig mest av allt!<3<3

2011-05-18 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0