kärlek

tror att i ett förhållande har man stadier.

nu kom jag till det stadiet där jag vågade göra något permanent. jag satte upp en tavla med en bild på mig och min kärlek. där kommer alltid att finnas ett hål kvar ifall något skulle hända och de hålet och där vid den platsen kommer jag alltid att minnas det som det första jag gjorde som att symbolisera oss för min familj.

jag har en bild med häftmassa på garderoben på linus med, men det är inte samma sak. flera tavlor ska upp för just nu känner jag mig så trygg (har jag gjort länge, men inte tänkt på det på samma sätt som nu) att jag kan se mig själv i en framtid med min älskade pojkvän!

det kommer bli hur mycket pluttinutt i vår lägenhet sen. bilder överallt på oss om jag får bestämma! två år kvar ca, sen blir det lägenhet! jag längtar, men man ska ju inte längta bort sitt liv (två år) men jo, jag längtar riktigt mycket faktiskt! ♥
hoppas bara du (linus) håller med, men vad jag vet så göra du de! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0