cool hatt

vrf dampar msn på skoldatorerna?

hade min sista spanskalektion idag för hela livet. skönt i sina stunder. jag ska inte deppa. har matte nu och är inte så insatt, näst sista mattelektionen idag, men bara för denna terminen! bild sen för sista gången i mitt liv, lite sorligt med alla sista lektioner och sånt nu asså! men men.. två år till studenten.. längtar ju inte lite -.- inte heller mer när man var nere och kolla på allas klänningar igår!!!

linus kommer efter skolan och möter upp mig, vi sticker ner till stan, ska köpa present till mamma som fyller år imorgon och morsdag present. sen ska vi hem och om vädret är bra blir det att ha kubb tävling!!! :)

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Jag brukar använda läppstift ibland, men mest "naturlig" färg. Sån som passar mina läppar. :) Du då?

Tack detsamma!

2011-05-27 @ 18:55:25
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0