slippa gå till frisören?

jag ska klippa mig nästa tisdag och vet inte riktigt hur.. men blir väll bara att klippa upp de lite och ta topparna. vill verkligen inte klippa av de för har inte vatt hos frisören på jättelänge för ja har låtit de växa hur mycket som helst. men.. det står bara helt stilla vad jag ser.. men håret växer ju dock inte lika mycket på vintern som på sommaren så kan va en sak. men jag vill minst ha 3-5 cm längre, men måste klippa det också ju, annars kommer jag inte att nå mitt mål! 

Tips för att slippa gå till frisören lika ofta:

  • Sluta upp med all värmestyling
  • Tvätta aldrig håret mer än varannan till var tredje dag
  • Var noga med vad du kletar in i håret, se upp för uttorkade alkoholer
  • Använda alltid balsam vid tvätt och inpackning minst en gång i veckan
  • Ha håret uppsatt
  • Var extra försiktigt när ditt hår är blött

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: vad kul att du är med, hihi hoppas på turen nu! :)

2011-03-29 @ 21:06:55
URL: http://haidis.se
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: Nu har jag dragit två onsdagsbloggar! Kika in och se om det blev du, Om du inte vann så är du välkommen att anmäla dig idag igen! hihi

2011-03-30 @ 10:32:27
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0