hif - elfsborg 10 april

hade typ något prov liknande på svenskan idag, skulle läsa en novell och svara på några frågor som man var tvungen att tänka lite mer på och skriva mer tankar än bara fakta från texten. gick hur bra som helst tyckte jag och de va roligt faktiskt. svenska är nog ett av de ämnen som är helt ok, eller typ de ända som är "roligt" + religion men bara man har bra lärare så blir allt mycket bättre i skolan!

hade drama sen.. typ dör på varje lektion, föreställde träd till musik, som dog och sen började leva igen och allt sånt skit, bra fantasi vi hade!

sen var det skolstadens årliga event med fotboll, danstävling och fäktining. jag och ellinor var iaf och tittade, helt ok faktiskt. mamma kom och hämta mig sen och vi åkte ner till stan och jag fick en underbar jacka som jag hade tittat på och hon hade lovat att ja skulle få en jacka, så fick bli en ljus skinnjacka! älskar den, visar bilder sen :) hittade den igår och idag var priset sänkt med 500 kr, sån tur man har!!

min dag ganska detaljerad, ska kolla halv 8 hos mig snart och plugga till matteprovet -.-  
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv- ja sant :D!

2011-03-23 @ 20:13:27
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Kajsa FOTOGALEN

sv: tack så jättemycket! :)

2011-03-23 @ 20:26:52
URL: http://mydaysinpictures.blogg.se/
Postat av: Siri

Tack så mycket! :)

2011-03-23 @ 21:30:50
URL: http://sirifotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0