flowers for you

mtv är på och jag ska sitta i sängen och plugga till matteprovet imorgon. tror dock jag kommer kolla mer på tvn än ner i boken.. hade behövt mer tid eller behövt dela upp provet i delar så man inte måste tänka på 1000 saker och regler, metoder och skit samtidigt :/ matte B suger!

sovmorgon imorgon iaf, börjar 10.10, läraren var sjuk och man fick arbeta på valfri plats, och jag väljer sängen och arbeta i min drömm. godnatt!

fina blommor som jag fick av linus en gång på en månadsdag! :)

Kommentarer
Postat av: elin

Kolla in min blogg senare idag så ska jag svara på det i ett inlägg för det är fler som undrat det. Allt bra annars?

2011-03-24 @ 07:30:32
URL: http://elinkristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0