behöver typ hjälp!

jo ville tillägga en sak jag har tänkt på ett tag igen som jag har tagit upp inann.

drömmar, betyder de mycket de som sker sen i verkligheten? drömmer om exakt allt som jag verkligen inte vill veta av eller någonsin skulle göra i verkligheten, person som jag ogillar eller kanske intalar mig själv lite mer att ja ogillar än vad jag kanske gör, men de blir bäst så. men att jag är otrogen tex. hur många gånger som helst och jag mår lika dåligt varje gång jag vaknar!
kommer snart bli konstig av det här, behöver typ hjälp!

Tumblr_lejbbdpmnz1qg3zado1_400_largeTumblr_ldv6komxil1qzclx7o1_500_large

Kommentarer
Postat av: p.w

det finns olika teorier angående betydelsen av drömmar

det är bevisat att vår vardag och vårt känslomässiga tillstånd påverkar våra drömmar

men om våra drömmar verkligen betyder någon är svårt att bevisa

beroende på vem som analyserar en dröm

men fastän du drömmer om att du är otrogen etc så betyder det inte att du tänker på det

det finns en symbolisk betydelse bakom det man drömmer och betyder inte precis det man drömmer

2011-03-10 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0