tar det som en lyckospark

är en lycklig tjej idag, har fått svar och vet hur mina betyg kommer att se ut (eller föruttom ett men har en aning om hur de kommer sluta) är hur nöjd som helst och har nog aldrig varit så nöjd med mig själv någonsin :) hatar att skryta med betyg och sånt, har fått mina första betyg på den högre nivån och vet exakt hur jag känner mig när någon skriker fan att dom "bara" fick VG på det och blabla, däför ska jag lämna detta ämnet snart och bara säga att jag fick en bok av min engelska lärare bara för jag har utvecklats så mkt, ganska kul faktiskt!! :)

kl 7 ska jag befinna mig i malmö på Alains student och lite sånt, stannar inte så länge eftersom jag själv har min skolavslutning imorgon. har en massa jag vill göra efter imorgon med, men kan inte bestämma riktigt vad jag ska välja.. käka med någon i klassen efter skolan eller gå med linnea på grytan och kolla ps konsert och chilla lite.. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0