söndag 00:12

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? underbar!
När kramade du någon sist? för 2 timmar sedan typ
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? nje, inte så.
Är du singel? nej!
När fick du senast en komplimang? idag någon gång.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: ja typ
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? yes!
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? ja
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? kanske
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej
Dricker du? händer ja
Vilka kläder sover du i? oftast t-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen? fjortisar!
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Linus
Såg dig gråta? Linus tror jag
Fick dig att gråta? blev så frusterad på mig själv så ja, mig själv typ.
Du delade en dricka med? fay tror jag
Du gick på bio med? Linus
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? mamma sa godnatt

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? inte vad jag kan komma ihåf
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0