peace out

asså nu längtar jag typ bara hem.. har inget bättre för mig här nere ju.. kunde vatt här till typ denna söndagen och sen åkte hem.. bara för att träffa dom som är här nu lite snabbt och ha kul den tiden sen komma hem och umgås med vänner och sånt, sånt som inte finns här liksom!! vrf känns de som ja slösar tid av mitt sommarlov på.. ingenting, blööö! men får väll göra de bästa av det iallafall, trotts att även mamma försöker att boka om hembiljetten..

ska snart sova, har fått ont i halsen nu med och antagligen av ac;n så får ha den stängd inatt eller iaf höja graderna lite kanske & som linus sa innan han åkte från lägenheten.. att ja kommer gå vilse i min stora säng inatt.. utan honom där är den alldeles för stor och tom :( 1.80 säng till 1 person.. behövs inte ju.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0