shopping


igår var jag, linus, mamma, pappa och brodern i stan och käkade lunch tilsammans, eftersom max skulle åka tillbaka till stockholm igår då. åt jättegod hamburgare på en restaurang på mariatorget som jag inte vet vad den heter. sen satt vi på fahlmans och tog ngt och dricka och så. sen åkte jag och linus till IKEA och där köpte jag en förvaringslåda till mina scrapbooking saker och en burk till knappar, så har bra ordning på dem nu :) (bilden högst upp till höger) sen gick vi in om väla och köpte det fina halsbandet som jag har kollat på innan. köpte också lite mer scrapbooking saker på pandurohobby rea.

sen idag var jag och mamma istan igen och då gick vi in på Palermo och hittade (bild nr.1) denna underbar jackan!! och det bästa var att den var sänkt med 1000 kr! 70 % så sjukt nice! en mycket nice trenchkoat (stavning?) som kommer användas mycket tror jag :)

Kommentarer
Postat av: mikaaaaaaaaaaaaela

åh, tack ! :)



söt blogg (:



xxx

2011-07-21 @ 23:34:56
URL: http://miikaelalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0