SÅLD

har varit en halvseg dag idag men ändå ganska mysig :) varit vid poolen och bara tagit det lugnt, badade dock inte vet inte varför.. kanske för jag läste en massor i min bok, ca 200 sidor och läste ut den :) the carrie diaries helt okej bok men humoristiskt slut, mycket härligt, man fattar dock bara de om man sett sex and the city serierna/filmerna, men har man inte de hade man nog inte läst boken från första början. jag kan rekommendera den till någon som gillar att läsa om kärlek och typiskt high school liv :) för de handla typ bara om det!
imorgon börjar jag på min tredje bok i sommar.. SÅLD heter den och är en sann histora och någon rysk flicka som jobbar som barnflicka i sverige som säljs till olika män, verkar iaf bra, gillar verklighetsbaserade historier så kommer nog gilla den :)

ska nanna när som helst tror jag.. eller när ja känner för det helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: tessan

boken var bra tyckte jag :)

handlade den för något år sedan :)

2011-07-07 @ 08:27:05
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0