rörigt!

nu har det blivit lite dåligt uppdaterat här!!

men idag har varit en underbar dag iaf och det var det igår med faktiskt!!
igår var jag med linus och hans familj och deras grannar och hela den familjen och turade med båten och var på räkafton, åt alltså massor med räkar och hade det trevligt :) åkte hem sen mot kvällen och kollade på The Tourist som jag fick av min farbror m.fam. som var här i söndags från stockholm som jag också glömde berätta tror jag :) ahja.

idag vaknade jag hos linus åkte sen hem och sen till fay och sen åkte vi in till stan. shoppa lite på kulla träffa linus och marcus chilla litta med dom och spelade minigolf marcus vann och jag förlorade.. sen åt vi kina mat - jag fay linus fiona och kerstin eller ah, ja typ så va de, sen chilla jag och fay med linus, alexanderfrank någonting och marcus vid fria bad när dom skata och lite sånt och träffa linnneisen gjorde vi med + hallihallå nu allihopa, vi såg ROBERT PATTINSON, jag hade dock dött på riktigt om det var den riktika Rob men det var det ju inte, den här var SVENSK och så JÄVLA LIK, och samma GLASÖGON som ROB alltid har på sig!

DET KOMMER BILD INOM SNAR FRAMTID!!!!!!

stack hem och vatt hemma i en timme snart, eller nja knappt :) puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0