school

ville berätta att jag + hela klassen fick mvg i företgsekonomi, tycker egentligen inte riktigt att ja förtjänar det, tyckte inte de ja lämna in var bra och var inte med ända från början av terminen, men john va väldigt snäll med betygen till företagsekonomi A så om man låg lite på gräns till något tog han de höga betyget och resultatet blev ju som de blev och klart ja är glad för de :)
jag hatar människor som skryter över deras betyg och nu eftersom jag inte är en person som brukar få så många mvg så blir jag verkligen jätteglad över att få de, men de som säger eller skriker ut "Faaan fick bara ett vg!!" HATAR JAG! har hört det så jävla många gånger att ja spyr.. jag förstår om ni blir besvikna om ni förväntade er ett mvg men ha de för er själva, skrik i ensamhet eller inför en som presterar lika bra som er. ha de för er själva.

Tumblr_leixfatdeb1qc4uvwo1_400_large Tumblr_ldmy8qtbvg1qb8wwbo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0