dag 26 - mina rädslor

Tumblr_lak8zcgeji1qb33vho1_500_large 20081023125826
SPINDLAR!
det är det mest hemskaste man kan tänka sig, bara jag ser en spindel i mitt rum börjar jag hyperventilera, svettas och gnälla. det kvittar nästan hur stora eller små dom är, men speciellt långbenspindlar och riktigt feta stora svarta saker gör att min pulls ökar 100 ggr mer bara jag ser dom!
sitter en stilla i badrummet uppe i ett hörn kan jag leva med det, men så fort de rör sig börjas det!

såklart har jag andra rädslor som att vara ensam, utan vänner, familj och andra som man bryr sig om och som bryr sig om en. eller att mista någon som står en väldigt nära, att bli sårad och lämnad. ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

visst skulle jag kunna det men det är vanlig smulpaj:) mjöl, margarin och socker:D sen socker och kanel på äpplena^^

Hoppas du får en bra start på veckan:D

2011-01-24 @ 10:41:04
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: eemmapeemma

åh, jag är också galet rädd för spindlar!

2011-01-24 @ 17:17:47
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0