dag 25 - en första

vad ska man skriva här egentligen? typ en sak jag fick eller gjorde första gången? fast då tycker jag rubriken ska vara "min första" men vi kör på de, men de får stå en första :)

ehm.. första gången jag flög.. minns jag ju verkligen inte eftersom jag var 11 månader men vad mamma har berättat som var lite roligt var att, som ni vet när man är så liten så sitter man liksom i knäet mycket och jag satt i mammas knä, hon hade på sina vita fina byxor och skulle beställa lite dricka. Hon tog en campari soda som ni ser när ni trycker på namnet är röd! och jag satt i hennes knä samtidigt som hon drack det och helt plötsligt viftar ja till lite och slår det över knäet på oss.. så när vi skulle gå av och sånt sen och när hon gick på flygplatsen såg det ut som hon hade fått mens. tack vare mig! :) så kan det gå! 
själv hade jag tyckt de va fett pinsamt men vad ska man göra? peka på barnet?


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Kan bli lite knivigt att förklara =)

Tack för att du svarade på dagens fråga =)

2011-01-13 @ 23:01:08
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: linnea

haha, när liselott berättade i spanien, så kul hahaha

2011-01-20 @ 21:48:42
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0