dag 24 - det här får mig att gråta

Jag var kär, och för att minnas allt som hände under den tiden när jag svävade i en annan värld skrev jag ner det i en bok, grön bok där det står mitt namn på. I vissa stunder känner jag att när ja öppnar lådan och ser den vill jag riva den i 1000 bitar och glömma allt, men de kommer jag inte att göra.
Det är nog den sak som får mig att gråta så jävla mycket så jag inte kan få luft, jag har läst den 1 gång sedan han gjorde slut och de kändes som om någon stack en kniv i mitt hjärta och bara tog mina andetag ifrån mig. Satt på mitt rum på golvet, viste inte var jag skulle ta vägen, läste mening för mening och kom ihåg allt som om det spelades upp framför mig som en film på tvn.

inget annat kan få mig att gråta så mycket, om inte någon i min familj eller en vän skulle dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0